poniedziałek, 22 lutego 2016

Witam serdecznie na moim blogu :)

Bardzo długo zbierałam się z zamiarem założenia własnego bloga poświęconego mojej pasji, którą jest sutasz. W końcu jest! :) 
Zdaję sobie sprawę z tego, że blogerek jest już mnóstwo, wyrastają jak grzyby po deszczu i wybicie się graniczy z cudem dlatego bardzo Was proszę choć o skromny komentarz pod postami :) 

Wkrótce przygotuję dla Was konkurs - tak na miły początek ;) 
Zostaw w komentarzu informację jaką biżuterię nosiłabyś najchętniej (rodzaj, styl, kolory, rozmiar). Będę mieć na uwadze Wasze odpowiedzi  wykonując biżuterię konkursową :)
Pozdrawiam, Sylwia :)


13 komentarzy:

  1. Super! Witam w gronie blogujacych :-) sama też raczkuje ;-) będę do Ciebie zagladac na 100%.
    Zapraszam także do siebie www.krampauli.blogspot.com
    A co do biżuterii to najlepszą jest taka, która można nosić na codzień. W stonowanych kolorach ;-)
    Pozdrawiam ciepło :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Ty raczkujesz to ja dopiero próbuję się przeturlać na drugi bok :D Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości blogowanie będę miała we krwi :)
      Będę zaglądać na Wasze blogi tylko muszę jeszcze się nauczyć jak Was dodawać do społeczności?... albo Wy same do niej się zapisujecie? o rany - czarna magia :D hihi

      Usuń
  2. To ja też sie przywitam miło bedzie poznać nieco bliżej ciebie i twoja twórczość :) bardzo lubię styl twoich prac wszystkie pięknie lecz kolczyki oczywiscie lubię najbardziej :) pozdrawiam życząc wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) Kolczyki zdecydowanie królują ostatnimi czasy :) Dziękuję bardzo za obecność, bardzo mi miło :)

      Usuń
  3. Trzymam mocno kciuki za Ciebie Sylwuś :* Gratuluję nowego "dziecka" :D Co do biżuterii- w Twoim wykonaniu każda jest piękna i wyjątkowa :) Kolorki? Nie będę oryginalna- pudrowy róż i niebieski w odcieniu Serenity (zgapiłam od Pantone, ale zakochałam się w tych kolorach <3 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) oj, te kciuki się na pewno przydadzą zwłaszcza, że ledwo zaczęłam a już mnie to dzisiaj zdążyło zdenerwować bo nie umiem ustawić jednego gadżetu i męczę się już drugą godzinę :P chyba będzie trzeba zaczerpnąć porady u koleżanek ze stażem ^_^

      Usuń
    2. Och tak, technologia potrafi być bardzo frustrująca :P Ja bym sobie musiała zrobić szkolenie z graficznego prowadzenia bloga, bo też nie do końca wszystko łapię ;-) Ale u Ciebie jest pięknie, także nic się kochana nie denerwuj :*

      Usuń