sobota, 27 lutego 2016

Urlop świąteczny - czas na upominki :)

Zaryzykuję stwierdzeniem, że okres przedświąteczny dla każdej sutaszystki wiąże się ze sporą ilością zarwanych nocek i masą projektów do zrealizowania. To wszystko by obdarować naszych najbliższych prezentem wyjątkowym, wykonanym własnoręcznie, podarowanym od serca :)

Dziś prezentuję kolorowe maluszki dla mojej kilkuletniej siostrzenicy. Doszły mnie słuchy, że bardzo podobają się jej kolczyki, które przechowuje moja mama tak więc wzięłam na warsztat podstawowy wzór i powstały takie oto maleństwa :)



9 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwa pierwsze mają fajne kolorki od razu przypadły mi do gustu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że spodobają się również Zuzce :) miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Co tu dużo pisać- jak zwykle mistrzostwo :D A moją ciocią byś nie została? ;-) hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję. O rany - ja już jestem ciocią takiej gromadki, że czasem zdarza mi się pomylić ich imiona :D jeśli Ci to nie przeszkadza... ;) hihi

      Usuń
    2. Moja babcia nazywa mnie imieniem mojej siostry, mamy lub siostry babci, także mogę być nawet Halinka dla Ciebie :D ;-)

      Usuń
  3. Śliczności, zresztą jak zwykle ;) Gratuluję bloga, pierwsze koty za płoty. Cieszę się, że się jednak zdecydowałaś i z niecierpliwością czekam na więcej. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie będzie tu co prawda tak ciekawie jak u Ciebie po pisarka ze mnie marna :P ale postaram się nadrobić zdjęciami ^_^ hihi

      Usuń
  4. Tak piękne prace zasługują na swojego bloga :-) Gratuluję i z przyjemnością będę wracała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) będzie mi miło gościć u siebie osóbki, którym podoba się moja twórczość :) proszę się rozgościć. Co prawda nie ma tu jeszcze zbyt wiele ale postaram się nadrobić zaległości tak szybko jak to możliwe ;)

      Usuń